21 Νοεμβρίου 2010

Θέλω να 'ρθω

Έσφιξε διστακτικά το πόμολο και τράβηξε την πόρτα. Έκανε ένα βήμα να βγει αλλά δεν προχώρησε. Έμεινε μετέωρος σ' εκείνο το σημείο που δεν ορίζει ούτε το μέσα ούτε το έξω, παρέμεινε στο ενδιάμεσο.

"Ποιός ο λόγος" σκέφτηκε και ξαναμπήκε. Έκλεισε την πόρτα, κολλωντας το μέτωπό του στην σκληρή επιφάνειά της. Μύρισε το ξύλο, φαντάστηκε το δέντρο που την έφτιαξε, τον κορμό του να συνθλίβεται από τσεκούρια και ανθρώπινα χέρια.

Στάθηκε εκεί μέχρι το ξημέρωμα, ώσπου τον βρήκε η πρωινή υγρασία. Με την πλάτη στην πόρτα και το υπόλοιπο σώμα ξαπλωμένο στο κρύο πάτωμα...





Θέλω να 'ρθω Αντώνη Βαρδή- Ντίνας Μαρκοπούλου. Ερμηνεία: Γιάννης Πάριος. Άλμπουμ: "Βίος ερωτικός" (1993). Πρώτη ερμηνεία Ελένης Δήμου, "Έχω φίλους", 1982.

2 σχόλια:

  1. σήμερα ειδικά το τραγούδι αυτό είμαι εγώ. και εγώ είμαι το τραγούδι.
    Το πέτυχες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κι εγώ κάπου θέλω να πάω


    δε βαριέσαι όμως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή