6 Οκτωβρίου 2010

Έχω άνθρωπο

-Θέλεις να γίνουμε φίλοι;
-... στο facebook;
-...

Ναι εντάξει, ξαφνιάζεται κανείς όταν η ερώτηση γίνεται έτσι μετά την ηλικία των 10. Αλλά αυτή είναι η αναμενόμενη απάντηση; Στο facebook;

Έχω άνθρωπο

Μετράει αν είναι μόνο στο facebook ή απαιτείται προσπάθεια και σε πραγματικό περιβάλλον;




"Έχω άνθρωπο" στίχοι Θοδωρής Γκόνης, μουσική Κώστας Λειβαδάς, ερμηνεία Γιώτα Νέγκα. Βρίσκεται στο cd που κυκλοφόρησε το 2007 με αφορμή την ομώνυμη μουσικοθεατρική θεατρική παράσταση στο Ζυγό με τραγούδια των Λειβαδά - Γκόνη που ερμήνευσε η Γιώτα Νέγκα και κείμενα του Θοδωρή Γκόνη που αφηγήθηκε η ηθοποιός Σύρμω Κεκέ .

6 σχόλια:

  1. Εχω λέω να γίνουμε ακόμα πιο συγγενείς ανιψιέ,μέσω τουίτερ. Θες?


    (το τραγουδί θεικό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κατα προτίμηση προσπάθεια και σε πραγματικό περιβάλλον ;)

    μέχρι να γίνει αυτό,ναι,υπάρχει και το τουίτερ,θα συμφωνήσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...Και πάντα την πατάω..Sorry black forest ..Ανιψιά ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Takis, είναι να μην την πατάς; ο ανιψιός σηκώνει τα "βάρη", εγώ έχω καιρό να φανώ στο μπλογκ - προς απογοήτευση των θαυμαστών μου :Ρ

    Η συγγένεια μας πάντως μάλλον θα μείνει στη μπλογκόσφαιρα. Δεν διαθέτω twitter και λοιπά συμπαρομαρτούντα της κοινωνικής δικτύωσης. Άλλωστε δεν έχω και πολύ συνεπή παρουσία στο διαδίκτυο, όπως μπορείς να διαπιστώσεις.

    Οπότε kihli , μου μένει η προσπάθεια σε πραγματικό περιβάλλον. 'Η λες να αρχίσω και το εικονικό; Άσε, δεν με παίρνει να ανοίγομαι, οσονούπω η συνδρομή ίντερνετ θα είναι περιττή πολυτέλεια (από οικονομικής άποψης).

    (το τραγούδι είναι όντως θεϊκό. Μεγάλο κόλλημα όταν κυκλοφόρησε και σταθερή αξία πια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με βρίσκεις ΑΠΟΛΥΤΑ σύμφωνη.
    Άσε που αν απαντήσεις "δεν έχω λογαριασμό στο facebook" σε κοιτάνε λες και μόλις ήρθες από άλλο πλανήτη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Roadartist, τι έκανε λέει, δεν έχεις λογαριασμό στο facebook; Και πώς μπορείς; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή